מגדל ששון חוגי ONE פתח תקווה

הכירו את HOGIONE

מגדל משרדים יוצא מגדר הרגיל בנוף העסקי של ישראל בבנייה, בניהול ובהכתבת הקצב והאופי של הדרך שבו עושים היום עסקים.

בעסקים, כמו בהזדמנויות עסקיות מפתיעות, בולט HOGIONE מתוך הבנייה הנמוכה מסביב. בנייתו שקופה ומתקדמת, מתכתבת עם הקצב של עולם העסקים החדש. השקיפות מאפשרת לאור הרב להיכנס פנימה ולהאיר משרדים, חדרי ישיבות ואת מרפסות השמש הגדולות אשר בבניין. בכך מאפשר המגדל לעשות עסקים, לעבוד באווירה אחרת ולשפר את התוצאות העסקיות.

ב-HOGIONE מאמינים באדריכלות עסקית המתכתבת עם העולם העסקי המאוזן, המוצא את השילוב הנכון בין האדם, המשרד, העבודה והאווירה העסקית העוטפת אותן.

ONE OF A KIND – עושים עסקים אחרת

בזמן שבו נבנים לא מעט מגדלי משרדים בגוש דן, ניצב מגדל HOGIONE כמגדלור שבו עושים עסקים אחרת. עסקים יודעים כי אם לא יתבלטו, יהיו מקוריים, יעניקו השראה לעצמם, לעובדים וללקוחות, יישארו מאחור, ואף אחד לא רוצה להישאר מאחור

אדריכלות עכשווית ומתקדמת

2 קומות מפוארות בשטח כולל של 45 אלף קמ”ר, שתוכננו על ידי האדריכל גידי בר אוריין, משלבות בנייה אינטלגנטית לצד טכנולוגיה עכשווית. מהקומה העליונה ניתן לראות את גוש דן בתפארתו. כיאה למגדל מקורי הוא אינו סימטרי, בנייתו שקופה כך שמרבית מרפסות השמש פונות לכלל ארבעת כיווני האוויר. לכל מרפסת צמחייה שנשתלה בטעם. המגדל כולל חצר נעימה, קומות מסחר וחניון בן 4 קומות.

ONE FITNESS – גוף בריא = נפש בריאה

בריאות וכושר מהווים נדבך חשוב בחיינו. מגדל חוגי ONE מעמיד חדר כושר גדול ומודרני עם ציוד מתקדם והדרכה צמודה לרווחת שוכרי הבניין, אשר יכולים לעשות בו שימוש במהלך כל שעות היום.

ONE MANAGEMENT – ניהול אחיד

ניהול אחיד של בניין הוא אחד המתכונים המוצלחים ביותר לניהול נכון של קהילה עסקית. קבוצת ששון חוגי, יזמית הפרוייקט והאחראית לשיווקו ולניהולו, היא חברת בנייה פרטית וותיקה שיוזמת, בונה ומנהלת עשרות אלפי מ”ר של משרדים במיקומים מבוקשים במרכז הארץ.

גב כלכלי חזק

קבוצת ששון חוגי מציעה גב כלכלי חזק על מנת לעשות עסקים באופן שקט ובטוח. החברה משווקת משרדים להשכרה ושטחים ציבוריים תוך הבנה מעמיקה של הצרכים העסקיים: אזור מרכזי ואטרקטיבי, מיקום באזורים עסקיים משגשגים ומרכזיים, נוחות ויוקרה, עיצוב ובנייה מרווחת ועשירה, נגישות קלה ומהירה לכבישים מרכזיים ותחבורה ציבורית, חניונים פרטיים ועירוניים.

ONE LOCATION – צמוד לציר ז׳בוטינסקי

יותר ויותר חברות ועסקים בוחרים במיקומים הקרובים לעורקי תחבורה מרכזיים ושקרובים לתחנות הסעה המוניות. HOGIONE ממוקם בצד המערבי ביותר של קריית מטלון בפתח תקווה, פסע מצומת הדרכים של כביש 4 וציר ז'בוטינסקי. בקרבתו עשרות נקודות הסעה המוניות ובצמוד לרכבת הקלה שנבנית בימים אלה.

קריית מטלון המתפתחת

קריית מטלון בפתח תקווה עברה מהפך עצום בעשור האחרון. עשרות בנייני משרדים נבנו ועדיין נבנים. תעשייה קלה, חברות הייטק, תקשורת, אלקטרוניקה, מזון וביטוח. זה הזמן לתקוע יתד באחד ממרכזי העסקים הצומחים כאן. אל בנייני המשרדים הצטרפה ההשקעה המאסיבית של העירייה בתשתיות ובקידום המעטפת הדרושה בדמות מסעדות ומקומות בילוי לרווחת העובדים והתושבים במקום.

לאתר הפרויקט: www.hogi-one.co.il 

דילוג לתוכן